Sidor

måndagen den 27:e december 2010

10 saker folk helst vill läsa om på DIN BLOGG!

show 'em!

Vill du ha fler läsare till din blogg? Undrar du hur man går till väga?

Enkelt! Visa pattarna!

Nej herregud...det menar jag förståss inte at ni ska göra. Men det är ju väldigt intressant att fundera över vad folk egentligen vill läsa om på en blogg.

Sökmotorn Bloggportalen ger en hint genom sin statistik över de 10 mest sökta orden den senaste veckan,

Detta, mina vänner, är vad de allra flesta av Bloggportalens användare vill finna blogginlägg om:

1: gratissaker.com (kan det vara gratissaker.coms ägare som spammar kanske?)
2: nakenbilder
3. guess her beaver
4. utan trosor
5. sexfilm
6. sex noveller
7. sex
8. whiskyfinder
9. erotiska noveller
10. sperma

Hm... ja vad ska man säga. Är det underligt om man blir lite bohem och samhällsfrånvänd till slut? En ansenligt stor del av detta lands befolkning verkar bara rakt igenom pantade i huvudet!

8 kommentarer:

  1. Tja vad ska man säga? Att folk inte bryr sig ut hur man ser ut ovanför axlarna. Så det där att gå till frissan, tona bort det gråa och sånt är totalt bortkastat (misstänkte det redan innan faktiskt)
    Och sen kan man ifrågasätta nödvändigheten av utbildning (förutom skriva då kanske...)
    Är nog lite trött, men inte särskilt överraskad.
    Vi fortsätter med vårt, bara...

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja, detta ämne har intresserat mänskligheten sen urminnes och lär aldrig sluta intressera homo sapiens någonsin....tänk att det ska vara så intressant med pattar o bäver! Och värre verkar det bli oavsett mängden exponering!
    Ja då återstår gratissaker då för en för att locka läsare, bävern förblir min och bara min, ha ha!
    Eija

    SvaraRadera
  3. Och tänk att jag skiter högaktningsfullt i vad andra vill läsa. Märkligt nog skriver jag det jag vill skriva och trycker sedan "publicera", men det finns också de som hävdar att jag är en störd person.

    Vet inte om det har med min blogg att göra.

    Själv skulle jag uppskatta mer uppriktighet i folks bloggar, en av anledningarna till att jag följer din.

    SvaraRadera
  4. Nu vet jag varför jag inte har fler besökare...
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Oj oj, det var inte riktigt nånting att nappa på! Men kanske nån tittar in till min blogg när jag rapporterar om bondmorans bak:D Dom måtte bli besvikna!!!

    SvaraRadera
  6. Anledningen till att jag började läsa din blogg var för att du skrev om bytardgarana, loppisfynd och sen var jag fast =)

    Min dotter heter Mina, hon skulle egenligen döpas till wilhelMina men det kändes så långt och krångligt så vi skippade första biten så det kort och gott blev Mina. ett ganska ovanligt och unikt namn, men det är så hon är också, min dotter.=)

    God Fortsättning!!=)

    Mvh//Mia

    SvaraRadera
  7. Det är då förväl att vi har mer intelligenta intressen med våra inredningsbloggar, för här blir det varken naket eller något snusk. Fast då måste ju ganska många efter denna undersökning bli väldigt besvikna när de hamnar på våra bloggsidor..hehe.
    Ja tur man har olika intressen, jag fortsätter med inredningsbloggandet för det ger mig och förhoppningsvis andra lite inspiration..
    God fortsättning...
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Hört att ni e öppensinnade i Sverige! H, finnen

    SvaraRadera