Sidor

fredagen den 28:e januari 2011

Väskorna packade!


Här sitter jag, full och glad!

Mest full av förväntan inför morgondagen...men ok...jag har smuttat lite på gosadunken också får jag väl erkänna.Något måste man ju ha för nerverna.

Jag spattar runt här hemma och funderar över saker jag kanske har glömt packa eller fixa. Som tur är har vi husvakt, annars börjar det bli svårt att resa bort länge nu när vi har djuren. Barnen är lite lättare att låna ut, men få är villiga att hålla en myskanka i sin lägenhet ens för en vecka.

För varje nytt varv packar jag också  en ny sak i väskan. Snart har jag med mig halva Myrorna bort till Jordanien. Även hemskt viktiga saker såsom  halva bibliotekets lånehylla om grönsaksodling och ett rutigt collegeblock för trädgårdsplanering. Som ni ser är jag totalt rustad för det 5-stjärninga överdesignade lyxhotellet. Hm...jag kanske borde packa en kam också.

5 kommentarer:

  1. Okej! Få se nu...du är full och har packat myskankan och myrorna, lånat ut barnen och lagt nerverna på plats, jamen då är du ju alldeles klar för take off=)

    Ha en uuuuuunderbar resa! Ser fram emot vackra bilder;-)
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska gå in o kolla (även om det rycker i anti-sunk-nerven när man får för sig att gå in där) Just nu har jag bara fula, men praktiska termosar i rostfritt stål.

    Ha det så bra på semestern!!

    Ps.imorn ska jag in på bibblan o kolla i böckerna du tipsade om.

    SvaraRadera
  3. Haha, låter som bra planering. Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Hallå där!

    Började sakna dina inlägg och funderade på vart du tagit vägen. Hade helt glömt att du skulle bort från snö, slask och stormvind...
    Hoppas semestern varit bra och gett dej den vila och avkoppling som behövdes..

    SvaraRadera
  5. När du kommer tillbaks från din semester får du gärna komma och hämta en award hos mig...http://fru-purjo-fixar.blogspot.com/2011/02/har-fatt-en-utmarkelse.html :)

    SvaraRadera