Sidor

söndagen den 10:e april 2011

Hej Alla Nya!


...får jag bjuda på lite jordnötskaka? Som ni ser har jag redan tuggat lite på den...det varj ju oartigt..-men det är tanken som räknas! Jag är lite dålig på att kommentera på kommentarer men jag vill härmed uttrycka min uppriktiga glädje över att se så många nya besökare den senaste veckan!
Ni som själva har bloggar...eller kanske vill passa på att tipsa om någon annan favoritblogg, får gärna kommentera det här inlägget med en länk så att jag hittar till era bloggar.

Såså...gamla stammisar, bli nu inte purkna...jag har kaka till er också och jag avgudar er alla det vet ni ju!


Här är den dryga ungen som har bakat till er! Observera de ekologiska chokladlinserna...en nyhet på vår affär. Kanske inte prisvärda, men trevliga att dekorera med när man vill baka helekologiskt (mycket kan jag göra själv men nonstop det vete f*n om jag klarar).

10 kommentarer:

  1. Ser mumsigt ut! Choklad och jordnötter är alltid en lyckad kombination!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Jag är en av dina nya läsare! La genast en länk från min blogg: http://systrarnasblog.bl
    ogspot.com/
    Välkommen!

    SvaraRadera
  3. Åh, jordnötter och choklad... delar barnet möjligtvis med sig av receptet? ;)

    Jag tror att mitt användarnamn ska utgöra en länk till åtminstone en av mina bloggar, men jag råkar ju ha två så:

    http://socktrollet.wordpress.com och
    http://djungelambitioner.wordpress.com

    Två länkar i en kommentar - solklar spam!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har gått här och smugit ett tag och älskar kombinationen av humor, det billiga, naturnära livet och skiten i hörnen! Hos mig är det mer handarbete, böcker och gnäll. Kom och hälsa på!

    SvaraRadera
  5. jag är oxå en utav dina nya läsare..
    www.smurfarna.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Har ju haft viss koll på dig eftersom jag också är Familjelivsbesökare, men räknar mig som ny besökare. :)

    Jag pysslar också med byggnadsvård, och finns på www.karleriks.se.

    SvaraRadera
  7. socktrollet:
    Det är en begagnad chokladsockerkaka ihopmosad med jordnötssmör och hackade jordnötter, formad till bollar doppade i choklad. Ungarnas bollar träddes på pinnar (sk. cake pops) för extra mycket kladd!

    SvaraRadera
  8. Det låter fantastiskt gott!

    SvaraRadera
  9. Råkade hitta din blogg och blev helt fast. Nu finns du med i min blogglista på min blogg. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera