Sidor

tisdagen den 16:e augusti 2011

Bytardagar i Örebro hösten 2011

OK jag ska inte lämna er i sticket! Here we go:

17/9 Pingstkyrkan Elim  (Nygatan 10),

24/9 Örebro Föräldraförening "Östers bytardag" Sturegatan

24/9 OBS NYTT DATUM  Noras bytardag, Karlsängskolan  (även vuxenkläder o vuxensaker)

23/9 Mellringekyrkan

23/9 Brickebacken centrum

1/10 Nikolai församlingshem (barnloppis)

1/10 Götlunda skola

8/10 Stora Mellösa (obs klockan 9-12!)
15/10 Sörbykyrkan

Alla dessa är klockan 10-13. Uppdaterar listan när jag vet mer och fler.

 

4 kommentarer:

  1. Har du något bra tips på hur man hittar bytesdagar runt om i landet?

    Jag bor som sagt på riktiga landet, längst en grusväg, och prenumererar inte på den värdelösa lokaltidningen (jag kallar den Pravda, det säger väl allt), och lyckas alltid se dessa bytesdagar, som ofta tar plats många mil från mig, typ samma helg de är, eller i efterhand=(

    Finns det en bra samlingssida för sådana bytesdagar? För jag förstår ju att det är olika arrangörer av dessa tillställningar.

    Adress eller bara tips på hur jag ska söka mottages tacksamt:)
    Vänligen Linda

    SvaraRadera
  2. Tack för info. Lite långt, men låter väldans trevligt. Hoppas du har bra fiskelycka.
    Drunknar du bland dina grönsaker nu, eller?
    ha en bra vecka
    önskar elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Det går visst inte så bra att komentera dina inlägg, så du kan ha fått flera utav den här kommentaren, men..

    3 sept kl.10 är det bytardag i Täby Församlingshem (ligger ca 4 km från Marieberg Galleria ut mot Täby) för enbart Design och Märkeskläder. Det är inget vanligt bytardagsystem utan var och en bokar ett eget bord och står och säljer sina saker.=)
    mvh//Mia

    SvaraRadera
  4. Jag undrar hur man lämnar in grejer på bytardagen i Nora, finns det någon begränsning för hur mycket man får lämna och kan man få listor att fylla i själv hemma så det går snabbare? Har handlat där men ej lämnat förut.

    SvaraRadera