Sidor

söndagen den 15:e januari 2012

BONDJÄNTAN anropas!

Jag har just nu problem att komma in på bondjäntans eminenta och beroendeskapande blogg på http://bondjantan.blogspot.com/

Sidan fastnar och hänger sig. Det står något om ett skript. Kan förståss inte beklaga mig i kommentarsfältet heller då jag inte kommer så långt... Har du agt in något skript med blinkande text eller whatever så ta bort det snälla... Annars är det väl fel på min dator men någon som kan tipsa om vad jag ska göra då??? Jag missar en massa action här sörrni.

4 kommentarer:

  1. Många har skrivit om att de har haft liknande problem på senaste tiden. De har löst saken genom att använda webläsaren Google crome. Kanske att det kan vara en idé?

    Anna

    SvaraRadera
  2. Det är visst stora problem för flera bloggare ute i Blogglandia, både att göra inlägg och kommentera. Kanske något som Blogger jobbar på förhoppningsvis.

    Ler när jag ser bilden på din son på traktorn=) Det ser ut som min äldsta grabb när han var liten, han hade också en John Deere och sparade alla pengar han fick för han skulle köpa skördetröska när han blev stor. Jag saknar tiden när barnen var små, när trädgårdslandet var 100 kvm, när hönsen pickade runt stugknuten och stora dottern trodde att det var sommar året om i Skara sommarland ...

    Ha det fint!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Nä inga blinkande texter... :-/ Vet inte vad jag ska göra, det är några som inte kan kommentera men men...återkommer!

    SvaraRadera
  4. Jag satte maken på det hära... jag använder firefox eller crome, har inga svårigheter. Men när maken kollade med explorer så fungerade det inget vidare på min blogg... kan det ha något med blogspot att göra?
    Anyway, jag hoppas att det löser sig snart... tråkigt med massa trams.

    SvaraRadera