Sidor

måndagen den 23:e januari 2012

Här bor det tomtar!




Mitt liv i ett nötskal! En enda röra av odling, barn och loppisfynd!
Jag har tillfälligt inrett ytterhallen till sårum. Diskat pluggboxar till förbannelse! Städat ur allt skräp och diverse... men det tog inte lång tid innan nästa skrymmande pryl åkte in förståss. Vem kan ha för många barnvagnar liksom? Helst loppiga från typ 70-talet.

Otroligt opitoresk såhörna!

Roottrainers, pluggboxar, minidrivhus i oändlighet...ändå tar de alltid slut halvvägs och jag får så i gamla tårtaskar. Det går bra det med.

Livets nödvändigheter samlas här...plantkuvöser med undervärme till exempel.
(ch så retrobarnvagnar dårå)

Är man trädgårdstomte så är man!

2 kommentarer:

  1. Jädrans vad med sålådor!
    Hur stort växthus/grönsaksland har du?
    Kör hårt
    //

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte riktigt... 15 kvm växthus, ca 20 pallkragar och några markland, varav ett ät circelformat så svårt att veta ytan där.

    Har faktiskt ännu fler sålådor men har börjat med att ta fram de fräschaste. Jag förodlar allt som går och säljer plantor också så det blir ju rätt mycket. Hade runt 150 tomatplantor förra året tex.

    SvaraRadera