Sidor

onsdagen den 22:e februari 2012

Leka Docka!


Jag vet att det är ytligt...men visst kan jag tillstå att det ska bli kul att återigen ha ett litet barn att klä. Att få välja och matcha utan inblandning av en egensinnig liten vilja som alltid vill precis tvärtemot. 

De stora grabbarna vill helst ha samma kläder jämt. Spelar ingen roll vad. Den yngsta är ett modelejon av rang och KAN SJÄLV. Helst ska det vara väst till allt, eller hatt! Hans färgkombinationer kan framkalla migränanfall och mina försök till matchningsförlag ratas genomgående. 

Här ovan och under synes dagens outfit inför tisdagens badhusbesök. Med och utan ytterkläder. Piratlappen fick vi i alla fall av (den kändes inte så praktisk i sammanhanget) genom att locka med att ta med de snygga knallrosa Hello Kitty-armpuffarna till badet. Det gäller att hålla stilen i både vått och torrt!

Dålig mobilbild... i verkligheten var det ännu grällare.

2 kommentarer:

  1. Han e ju för go!
    Tänk vilket modelejon han blir som vuxen, och tänk vad mycket roligt han kommer att hitta i Vintage...
    När han om några få år blir vald till Sveriges mest välklädde, så kan vi säga att vi var med när det började.
    Ha en bra kväll önskar elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Å, vad underbart! Jag hoppas min son också får ett sådant sinne för kläder.

    SvaraRadera