Sidor

torsdagen den 8:e mars 2012

Två Blåbär Gör Göteborg

Jag är fortfarande apförkyld och var så även i helgen. Tror ni det blev nån resa? Ja, såklart. Jag hade ju lovat femåringen. Det var bara att pilla i sig alvedon och bita ihop. Det  blev trots krasslighet en mycket lyckad utflykt med storartat glad femåring. Själv gladde jag nog min omgivning rätt bra också med min blotta uppenbarelse. På vägen dit visade det sig att jag och väninnan tänkt lika och klätt oss i exakt samma blåbärsblå velourtunika. Hrrm...man såg ju att vi hörde ihop i alla fall. 

Åka tåg...jättespännande!

Universeum...otroligt spännande!

Barnmässa...hela vagnen lastad med gratisgrejjor
(nej min femåring åker inte vagn, den är ett loppisfynd som skulle hemsläpas från syrran i GBG)

Mycket gratissaker blev det... blöjpaket, mössor från Blingo & NovaStar, nappar, amningsinlägg, babyoljor och krämer, vårservetter, babystgrumpor, barnmat, bindor, tandkräm mm...Lillkillen samlade på sig festis och bullar, starwarsaffischer, lego, nyckelband, ballonger, reflex...mycket roligt fanns det.


Mycket att prova på också. Här en smartboard...mycket spännande!

Vi handlade lite också. Bästa fyndet var en tröja som hör ihop med randiga byxan som Jullen har på sig på de andra bilderna. Jag beställde båda plaggen från Blingos slutrea i vintras men tog för lite storlek på tröjan, och när jag ville byta var de slut. På mässan fanns ett ex i rätt storlek så nu har han hela setet igen! Härliga tider!

På hemresan var vi heeeelt slut!





1 kommentar: