Sidor

måndagen den 28:e maj 2012

Bloggväder!



Jag imponeras av folk som hinner blogga om sin köksträdgård. Själv skulle jag ha behövt klona mig för att hinna med allt i veckan som gick. PANG sa det och blev varmt, och plötsligt ska allt i jorden!

Nu är det mesta sått eller utplanterat. Tomaterna väntar på att komma ner i sina hinkar, men jag har sålt alla som inte ska bo kvar. Jag hoppas veckan som kommer ska bli lugnare än den som var och att jag också hinner blogga lite. Vädret är på min sida idag. Jag slipper den dagliga dryga timmens kvällsvattnande och hinner hälsa på er en sväng istället ! Hej!  Hej!

1 kommentar:

  1. Ja våren är lite stressig - det är svårt att hinna med både jobb, ungar, trädgård och blogg (och allt annat). Men oj vilken härlig årstid det är nu!

    SvaraRadera