Sidor

söndagen den 6:e maj 2012

Kvartersloppis!

Idag drog vi på loppis, jag och kompis. Hon med bebis och jag med mage. *Pust*
Tur att hon hade barnvagn med sig...det är ett oumbärligt redskap till att köra allehanda junk i. Själva bebisarna brukar passa bäst i sjal och sele.

Resultatet, knappt 4 timmar och drygt 500 kronor senare:

Liten gunghäst med nedfällbara hjul. 

Välbehövlig extra sittpuff till vardagsrummet.

Liten kaffebruk i plåt.

Blommande jordgubbsplantor av olika sorter

Massor av bebiskläder förståss. och ett par amningströjor som inte fick plats på bild. Fotbollsdojjor till lilleman och en bok till lillkusinen som inte heller fick bli med på kort.

...och så en hel hög med skräniga plastleksaker till jobbet!

4 kommentarer:

  1. Se där ja, nu ska du snart kläcka.
    Mysigt med loppis, det var länge sen här. Borde ha en egen istället..
    fina saker hittade du i alla fall. Puffen vill jag ha!
    Ha en bra söndag önskar elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Fina fynd du gjort (som vanligt) Då blir det snart dax med lilla bebben :) Själv väntar jag på dotterns lilla bebis som kommer om sisådär 5-6 veckor.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd! Särskilt gunghästen var ju alldeles underbar!

    SvaraRadera
  4. Hej ,läst din blogg länge nu :)
    Dags för mig att skaffa blogg :)
    Härliga grejer du fick fatt på :)
    Välkommen att kika in till mig :)

    SvaraRadera