Sidor

onsdagen den 11:e juli 2012

Lata Sommardagar!



...det ser vi inte röken av här i vart fall. Den här veckan har jag semester själv med en rastlös femåring. Pappsen jobbar den här veckan och storbrorsorna är bortresta.

Jäklar i min låda vad en femåring kan trycka in mycket på ett dygn!
Vi har spelat barnyatzy hundrafemtielva gånger, bakat, fikat och så bakat lite till... Gått på barnteater med Pettsson och Findus, varit på lekplatsen, gått på utebio, åkt Lilleputtetåg och kört trampbilar, klappat får och kossor, badat i sjön och så spelat barnyatzy lite till.

Ändå tycker femåringen ganska ofta att han ABSOLUT inte har nååååågonting att göra! Giv mig styrka! Jag skulle aldrig palla att vara ettbarnsförälder. Hellre fem-sex stycken än bara en. Barn är nog flockdjur tror jag.

1 kommentar:

  1. Det är jag helt säker på. En hel hög ska man ha, och gärna inhägnade, hahaha!

    SvaraRadera