Sidor

torsdagen den 5:e juli 2012

Röda Hund och hans vänner!


För ett par år sedan loppisfyndade jag den här toksöta barnvagnsmobil med bedrövade hundar i grällfärgad plast. Den kostade bara 15 kronor och var trots åldern helt ny i sin förpackning, så jag högg den med baktanke att det kunde bli en trevlig present eller något.

När jag köpte den gröna vagnen i våras grämde jag mig över att ajg inte hade hundarna kvar. Jag var helt säker på att jag måste gett bort dem elelr sålt dem eller något. Men när sambon städade garaget för ett tag sedan dök hundarna till min srora glädje upp igen! Visst matchar de snyggt?


Vagnen är en Emmaljunga från mitten av 70-talet, ett traderafynd för runt 600 kronor. Liften har jag lånat av en kompis, lakanen och filten är nya och köpta på rea/outlet.

2 kommentarer:

  1. Åh, tokfin! Jag önskar att vi kunde ha två vagnar, en med dovare färger och en med regnbågen som mål!
    Jag älskar det klargula i er vagn!

    SvaraRadera